Coppers
Belgiskt kriminaldrama om Liese Meerhout som leder det dagliga arbetet på mordroteln i Antwerpens polisdistrikt. Hon och hennes team sätter alltid rättvisa i främsta rummet och drar sig inte för att tänja på en och annan gräns för att nå sina mål.