Courtois, the Return of the Number 1
Ett porträtt av Thibaut Courtois arbete för att nå säsongens avgörande period efter den allvarliga skadan innan La Liga-starten. Vi får uppleva ovissheten i att undergå operation, uppoffringen för att återgå till sitt bästa, hans liv med Mishel, barnen och familjen, hans intensiva schema som affärsman och tidigare okända aspekter. En genomgång av nyckelögonblick i en framgångsrik karriär.