Cry Wolfe
Vanliga människor kommer till privatdetektiv Brian Wolfe för att få hjälp. Oavsett om det handlar om otrohet, bedrägeri eller annat bedrägligt beteende kommer Wolfe och hans team göra allt för att gå till botten med mysteriet.