Deadliest Kids
När barn dödar skickar det chockvågor genom ett samhälle. Men vad driver ett barn till att begå mord? Genom intima intervjuer, personliga arkiv och polisbevis utforskas här psykologin bakom internationella fall där barns dömts för mord.