Death at the Mansion: Rebecca Zahau
En grupp experter undersöker Rebecca Zahaus sinnesstämning vid hennes död. Den fråga de ställer sig är: hade brottsplatsen arrangerats så att det skulle se ut som självmord?
När expertteamet finslipar sina teorier om Rebeccas död har familjen Zahau kvar hoppet, och utslaget i ett civilmål leder till att sheriffsämbetet i San Diego gör ett efterlängtat uttalande.