Demons and Saviors
En granskning av konspirationen bakom Christina Boyer, kvinnan som dömdes för mord på sin treåriga dotter. Efter trettio år i fängelse hävdar Christina fortfarande sin oskuld.
Från kändis till cellblocket, Christina är tillbaka i rampljuset vid 22 års ålder efter hennes dotters chockerande död. Medan utredarna söker efter svar, kräver hennes lilla stad i södern rättvisa och anklagar snabbt "Poltergeist Girl" för mord.
Efter 30 år i fängelse finner Christina hopp bland en eklektisk grupp amatörspanare som kallar sig för "Team Tina". När gruppen försöker hitta nya bevis för att bevisa hennes oskuld, möts de av starkt motstånd från människorna som fick fast henne.