Det hemsökta huset
Efter att ha flyttat från New York till New Orleans var familjen Hathaway redo att fortsätta sitt normala liv i sitt nya hem, men inte visste de att en spökfamilj hade exakt samma idé! Kan två familjer, som bokstavligen är från två olika världar, leva i hemsökt harmoni?