Devil In Disguise: The Hillside Strangler
Denna serie handlar om Hillside Strangler-morden som skakade Los Angeles på 1970-talet, med nya intervjuer som avslöjar skrämmande detaljer om de ökända seriemördarkusinerna Kenneth Bianchi och Angelo Buono.