Magic of Disney's Animal Kingdom
En titt bakom kulisserna på Disney's Animal Kingdom Theme Park, Disney's Animal Kingdom Lodge samt The Seas With Nemo & Friends på EPCOT, där man hyllar mer än 5000 djur och deras skötarexperter som håller allt igång.