För känd för kärlek
Här tittar vi bakom den glamourösa Instagramfasaden hos några åtrådda singelkillar. Vi möter bland annat Smail, Robin (”Mos”), Calle och Kristian. Hundratusentals följer dem på sociala medier, men gör det jakten på lycka och kärlek lättare eller svårare?