Familia de Medianoche
Marigaby är läkarstudent om dagen, men om natten räddar hon liv tillsammans med sin familj i Mexico Citys privata ambulanser. Hon gör vad som än krävs för att klara sig när trycket från båda världarna börjar bli för mycket.