Familjesöndagar med Disney
Den duktiga hantverkaren Amber Kemp-Gerstel, delar sin passion för hantverk med äventyrliga unga familjer i en serie gör-det-självprojekt med Disney-teman. Varje episod fokuserar på olika älskade Disneyfigurer som skapas med ett unikt hantverk, designat för familjer som vill jobba tillsammans. Amber leder dom genom processen på ett enkelt och roligt sätt, erbjuder praktiska hantverkstips längs vägen, medan hon samtidigt utforskar varför Disney är så speciell för familjen. Föräldrar och barn får jobba med sina händer, samtidigt som dom firar sina favorit-Disneyfilmer och karaktärer. Tittarna uppmuntras att följa med i arbetet, och skapa sina egna unika Disney-hantverk med sina familjer där hemma.