Upplev titankampen som aldrig förr när Yankees och Dodgers återupplivar MLB:s mest ikoniska slutspelsrivalitet. Möt stjärnspelare, managers och deras familjer på nära håll och bevittna de uppoffringar som krävs för att lägga beslag på basebollens tron.