Fight Night: The Million Dollar Heist
Round One: The Ballad of Chicken Man
Atlanta förbereder sig för Muhammad Alis comebackmatch, och alla vill ha en del av kakan.
Round Two: Fight Night
När Chicken Man tar sig upp i den svarta maffian upptäcker lokala rånare brister i hans planer.
Chicken Man är på flykt och bildar ett osannolikt partnerskap när effekterna från matchen börjar kännas.