Fjällbackamorden
Deckarförfattarinnan Erica och hennes polismake Patrik löser mordgåtor då brott från det förgångna flyter upp till ytan i den idylliska fiskebyn Fjällbacka. Se Camilla Läckbergs bekanta karaktärer från böckerna om Fjällbacka i filmatisering i fem fristående delar.