Food Truck Challenge
I första avsnittet lagar tre lag av kändiskockar mat i sina gatukök på Woodlands Festival i Bergen. Patty Brard och Anouk Hoogedijk förstärker laget som gäster.
Tre lag av kändiskockar lagar mat i gatukök på Foodtruck Festival Smul i Uden. Gäster idag är presentatör Tess Milne och skådespelaren Levi van Kempen.
Tre lag av kändiskockar lagar mat i sina gatukök på Rolletjes i Hilversum. Gäster idag inkluderar modellen Sylvia Geersen och skådespelaren Ferry Doedens.
Tre lag av kändiskockar lagar mat i gatukök på Vegan Food Festival i Rotterdam. Gäster idag inkluderar skådespelarna Guido Spek och Daniel Boissevain.
Tre lag av kändiskockar lagar mat i gatukök på Flane på Pijp festival in Den Bosch. Gäster idag är sångerskan Berget Lewis och presentatör Rick Brandsteder.
Tre lag av kändiskockar lagar mat i gatukök på Leiden Culinar i Leiden. Gäster idag är kabaréartisten Soundos El Ahmadi och tidigare proffsfotbollsspelaren Anouk Hoogendijk.