Four in a Bed
Fyra par vandrarhemsägare från Storbritannien turas om att vara värdar till sina konkurrenter för att avgöra vilken verksamhet som ger bäst valuta för pengarna. De avslöjar vad motståndarna tycker om deras värdshus genom att öppna kuvert som innehåller den summa pengar rivalerna anser att upphället varit värt... Hela gänget träffas sedan en sista gång för att få reda på vilket vandrarhem som är bäst i test.