Jim Hensons lekfulla, musikaliska fragglar är tillbaka! Följ med Gobo, Vips, Vembi, Moki, Bober och helt nya fraggelvänner på festliga, episka äventyr som handlar om magin som uppstår då vi firar och tar hand om vår gemensamma värld.