Frayed
Frayed utspelar sig 1989 och följer Sammy Coopers resa. Sammy är en sagolikt förmögen hemmafru i London som tvingas återvända till sin hemstad Newcastle, Australien. Väl hemma måste hon göra upp med sitt förflutna och händelserna som fick henne att flytta därifrån som tonåring.