Fredsmäklaren
När Ann-Mari får ett uppdrag att förhandla om fred i en konflikt mellan kurderna och Turkiet hamnar hon mitt i ett politiskt maktspel där parterna är beredda att göra allt i sin makt för att nå sina mål.