Fright Club
Jack Osbourne och "Ghost Brothers" Dalen Spratt, Marcus Harvey och Juwan Mass tävlar om att skrämma livet ur varandra med de läskigaste, galnaste och mest nervkittlande paranormala klipp de kan hitta, innan de röstar fram avsnittets Mardrömsklipp.