Gallery / Star Wars: The Book of Boba Fett
"Disney Gallery: The Book of Boba Fett" visar hur den legendariska prisjägaren återvänder till Tatooine med legosoldaten Fennec Shand, i ett försök att göra anspråk på territoriet som en gång tillhörde Jabba the Hutt. I denna nya special visar filmskapare och skådespelare aldrig tidigare sedda bilder, banbrytande teknik och de praktiska effekter som gav liv åt berättelsen.