Liz kämpar för att få Nabelas mormor att stötta Nabelas dragdrömmar, och Vinnys pappa uttrycker oro för att Vinny blir mobbad.
Vinny, Noah och Nabela får lite hjälp i sista minuten av sina dragmammor, och Jamesons känslor överväldigar honom när han övar på sin låt.
Barnen och deras familjer kommer till Dragutante och är väldigt exalterade. Noah får en stor överraskning och Jameson är spänd och ivrig inför att framföra sin låt.