Ghost Brothers: Lights Out
Dalen Spratt, Juwan Mass och Marcus Harvey utreder paranormala legender genom att utforska de mörka hemligheterna på sitt eget sätt. De beger sig till varje hemsökt plats och undersöker lokala legender för att ersätta sin rädsla med förståelse.