Ghost Doctor
A skilled surgeon becomes a coma patient and possesses a first-year resident who is the polar opposite of him in expertise and personality.
An out-of-body experience compels Ko Seung-tak to take the lead in the operating room; everything goes awry after he comes to his senses.
Yeong-min and Seung-tak form a pact to keep up the act long enough to save a few more lives; on the day of an important surgery, Yeong-min faces delays.