Gina Brillon: The Floor Is Lava
Gina Brillon har alltid haft en unik approach till livets upp- och nedgångar och hanterar dem meden humor och lätthet som är naturlig för en latinamerikanska född i Bronx. I sitt tredje ståupprogram håller hon inte igen, hon diskuterar sin barndom, kultur, singelliv och det äktenskapliga livet med sin make från mellanvästern.