Goblin Works Garage
Tre excentriska bilmekaniker, Jimmy de Ville, Ant Partridge och Helen Stanley, är på uppdrag att återuppliva det forna, brittiska teknikföretaget Goblin. Tillsammans kommer de restaurera några av världens mest kända bilar och hojar.