Good American Family
Almost Like a Prayer
Familjen Barnett, som sörjer en misslyckad adoption, får en andra chans när de får ett samtal om en liten flicka som heter Natalia.
Natalia börjar i skolan och Kristines misstankar om adoptionen fördjupas. Michael får oväntade nyheter på jobbet.
Kristine utreder Natalias ålder. Medan hennes misstankar växer stiger Jacobs stjärna, och Michaels nät av lögner snurrar vidare.
Michael och Kristines äktenskap når en brytpunkt när deras olika syn på Natalia hotar att slita isär dem. När insatserna blir farliga sätter Kristine stopp för det.
Utlämnad åt sig själv hanterar Natalia sina nya omständigheter och hur världen uppfattar henne.
Natalia ifrågasätter om hon kan lita på oväntade allierade. När frågor om hennes förflutna uppstår grävs smärtsamma minnen fram.