Good Karma Hospital
Den unga doktorn Ruby Walker kommer till Indien och letar efter ett jobb och distraktion från sin hjärtesorg. Vad hon inte väntar sig är den tuffa verkligheten på ett överbelastat, spartanskt sjukhus som styrs av den excentriska doktor Lydia Fonseca.