Griff's Great Kiwi Road Trip
Komikern Griff Rhys Jones åker på en omfattande tågresa med Australiens längsta och mest imponerande tåglinjer, över vildmarkens vidder och längs otroliga kustremsor. Han möter vilda djur, trotsar hettan i öknen och besöker berömda kuststäder.