Tom & Jerry in New York
Tom och Jerry löper amok på Manhattan. Som i nya Tom och Jerry-filmen, bor de på hotell, men förödelsen stannar inte vid hotellets tröskel. Den fortsätter genom Central Park, stora muséer, varuhus och mer. Och nya figurer från filmen har tillkommit.