Haunting In The Heartland
The Watchman
Steve Shippy åker till Merrill i Michigan för att undersöka rapporter om ett ont väsen. Med hjälp av en lokal historiker blottar han stadens traumatiska förflutna.
Steve åker till Greeneville i Tennessee där en decennier lång hemsökelse resulterade i en tragedi. Med hjälp av lokala brottsbekämpande myndigheter avslöjar han stadens mörka förflutna.
Steve reser till Hebron i Kentucky för att undersöka ett ont väsen som attackerar en kvinna i hennes hem. När han och hans team kommer närmare svaren blir anden våldsam.
Steve åker till Atchison i Kansas för att undersöka en hotfull närvaro som terroriserar en bror och syster. Med hjälp av en historiker och en klärvoajant avtäcker han mörka familjehemligheter.
Steve åker till Malvern i Iowa där en liten flickas spöke hemsöker en liten bondby. Hans letande efter svar leder honom och hans grupp till deras mest onda spökväsen hittills.