High Chaparall
Skruvad underhållningsdokumentärserie med Filip Hammar och Fredrik Wikingsson på kändisjakt i Los Angeles. Det blir både glamour och excesser när det provokativa radarparet söker upp extraordinära människor och företeelser och dokumenterar en del av livet runt drömfabriken.