High Chaparall
High Chaparall is a Swedish television program which first aired in 2003 on the Kanal 5 network. The show is an interview/adventure series featuring the Swedish comedy duo of Filip Hammar and Fredrik Wikingsson. Although the pair continued to be provocative, this program proved to be less controversial than their previous television work and ultimately became much more successful. The team is known popularly in Sweden as simply "Filip and Fredrik."