High Maintenance Web Series
Den här webbserien ligger till grund för HBO-serien och skapades av Katja Blichfeld och Ben Sinclair. Den utforskar ett tiotal fängslande och ofta excentriska personers privatliv i New York med en enda sak gemensamt: De köper marijuana från samma person.