HIStory 4: Close to You
Hsiao Li Cheng (Charles Tu), a top sales manager at a leading wedding planning company, is a pro at closing deals, but struggles with matters of the heart. He’s long harbored feelings for his childhood crush, Liu Mei Fang (Cindy Chi), and he enlists his charming co-worker Teng Mu Ren (Anson Chen) to pose as his date, hoping to catch Mei Fang's BL-loving eye, but Mu Ren's role begins to blur into something else. Meanwhile, the company's creative director, Yeh Hsing Ssu (Michael An), finds himself entangled in an unexpected relationship with his step-brother, Fu Yung Chieh (Wico Lin). As these four men navigate their complicated emotions and intertwined lives, they discover that love can lead to surprising and transformative paths. Part of the fourth installment in the popular “HIStory series,” “HIStory 4: Close to You” is a 2021 Taiwanese BL drama directed by Chen Yi Yu.