Hur livsknep fungerar
Pyroteknikern, kemisten och ingenjören Mike Sansom och hans mänskliga försökskaniner Marcus Bronzy och Stephen Grant undersöker de bästa, sämsta och konstigaste sätten att lösa vardagsproblem!