I en mördares fotspår
Brittisk dokumentärserie. Medieprofilen Emilia Fox och kriminologen Professor David Wilson försöker lösa Storbritanniens förskräckligaste mord. Genom unika utredningsmetoder följer de mördarens fotspår för att kunna avslöja vem det är.