I kissed a girl
Vägen till kärlek är aldrig straight! Popdivan Dannii Minogue välkomnar tio singeltjejer till en italiensk lyxvilla för att ta reda på om kärlek kan uppstå vid första kyssen. Inga killar välkomna!