I Love That For You
I hopp om att bli av med sin identitet som "cancertjejen", lämnar leukemiöverlevande Joanna Gold allt bakom sig för att jaga sin dröm om att bli en tv-shoppingvärdinna, men det har sitt pris att leva drömmen.