Märkliga berättelser om vanligt folk som gått under täckmantel för att hjälpa till att lösa ett mord. De avslöjar hur de arbetade med polisen för att ställa en mördare inför rätta.
Två gamla vänner skämtar om sina ex på sociala medier och skojar om att anlita en mördare. Men skämten blir dödligt allvar när en mordkomplott börjar utformas.
En otillåten kärlekstriangel slutar med mord. En historia om vänskap, kärlek och svek uppslukar en liten stad i Missouri när hemliga band dyker upp.