Iain Stirling – Ramla uppåt
BAFTA-vinnande komiker, "röst för en generation" (Evening Standard) röst på "Love Island" och medskapare & stjärnan av "zippy, gag-dense" (Guardian), Iain Stirling, utforskar en rad olika ämnen, inklusive sin oförmåga att fungera i de mest vanliga, offentliga miljöerna, pressen av att ha allmänhetens ögon på sig och att en man en gång stal hans skor. Live från Alexandra Palace Theatre i London.