Idris Elba: Fighter
Som Hollywoodskådis spelar Idris Elba ofta hårda killar. Nu ska han ta reda på om han är en på riktigt. Han har gett sig själv en extraordinär personlig utmaning: att bli professionell kickboxare på bara tolv månader. Men även med hjälp utav världens bästa tränare, kan någon utan erfarenhet bli en riktig utmanare i en av världens blodigaste sporter?