Indian Police Force
"Indian Police Force" är en actionspäckad serie som följer Delhipoliskonstapeln Kabir Malik när han bekämpar en lömsk motståndare, Zarar, som har valt terrorismens bana. Polisdramat täcker en spännande jakt och fångar jakten på rättvisa och uppoffringarna som görs i tjänsten.