Invincible Fight Girl
En ung tjej med wrestlarambitioner ger sig ut på en världsomspännande resa för att bli tidernas bästa wrestlare.
I Am
På anspråkslösa Accountant Isle får vi träffa revisorsstudenten Andy som drömmer om att bli en stor wrestlare.
Poblana går med på att undervisa Andy på ett villkor: Hon måste utföra 10 Perfect Strikes inom en vecka. Den svåra uppgiften gör gänget desperata.