Charlie Wants an Abortion
Berusade barn. Aborter. Bluff-volontärarbete. Charlie är skeptisk och nervös när en flicka från hans förflutna berättar att han är far till deras barn. Även om deras tid tillsammans till en början var katastrofal, finner Charlie en oväntad extra förmån i att vara pappa. Samtidigt blir Mac seriösare angående hans "pro-life" när han inser att hans passion kan hjälpa honom att få ett ligg.
Charlie kanske har cancer. Har han en chans med servitrisen innan tiden rinner ut? Samtidigt bevisar Mac sig själv som en narcissist när han blir involverad med en transa för att tillfredsställa sin fåfänga. Detta är en remake av pilotavsnitten som aldrig sändes.