Jack Osbourne's Haunted Homecoming
Den världsberömde spökjägaren återvänder till sitt barndomshem i det ökända paranormala området i Buckinghamshire i Storbritannien och letar efter den mörka sanningen bakom mysterierna i sitt förflutna.