Jeremy Wade's Dark Waters
Italy's Lake Monster
Fiskaren och äventyraren Jeremy Wade reser till Gardasjön i norra Italien för att undersöka en monsterfisk från 1500-talet. Vilka hemligheter gömmer sig egentligen i sjön?
Fiskaren och äventyraren Jeremy Wade reser till Alaska för att undersöka vad som hänt med kungslaxen - världens största laxsort.
Fiskaren och äventyraren Jeremy Wade reser till Australien för att undersöka ett gigantiskt rovdjur som många trodde var utrotat. Vad kommer han upptäcka?