Jim Gaffigan: Quality Time
Jim Gaffigan är i toppform inför sin sjunde komedi-special. Den fyra gånger Grammy-nominerade komikern förstår inte varför vi inte är ärligare om varför vi inte vi vill närvara på tillställningar, medan vi samtidigt gärna ljuger för våra barn. Från hästar och hundars födelsedagar till resor och museum, fortsätter Jim att imponera. Luta er tillbaka och njut av Quality Time med Jim Gaffigan!