Just Add Magic: Mystery City
I denna spinoff av den framgångsrika serien JUST ADD MAGIC, följer vi magikokboken till Bay City där den flyttar in hos tre nya beskyddare: halvsyskonen Zoe och Leo, och deras granne en trappa upp, Ish. Var och en av dem bidrar med en unik färdighet som får kokboken att låsa upp ett sekelgammalt mysterium och ta dem på ett historiskt äventyr genom stadens gator på jakt efter ett hemligt recept.